Programma vakantieweek 2016.

We hebben een fijne week gehad met leuke gasten en vrijwilligers.

Maandag 7-11-2016

Komen de gasten aan en naar kennis gemaakt te hebben Gaan we aan tafel voor de lunch. ’s Middags gingen de meeste gasten even naar bed. Waarna ze daarna een lekkere kop koffie met iets lekkers kregen. Om17.30 uur gingen we naar het diner. In de avond kregen we een optreden van het Smartlappen paar Ria en Bert. Na de leuke avond gingen de gasten lekker naar bed.

fotozangeres

Dinsdag 8-11-2016

Een goede nachtrust staat het ontbijt klaar met een lekker eitje en diverse vleeswaren.
 om 12.00 uur gingen de gasten naar de lunch, waar op het menu een heerlijk kroketje staat. Om 13.00 uur stappen we in de bussen om naar het boerenbond museum in Gemert te gaan. Waar we opgewacht werden met koffie en een stuk vlaai. Daarna hebben we een rondleiding gekregen over vroeger hoe de mensen wonen en werkten in die tijd. Rond de klok van 16.30uur terug naar de bussen en gingen we weer huiswaarts naar het hotel toen. Daar stond het diner al weer klaar. In de avond hebben we een optreden van Lya de Haas met Hennie Koster gehad. Ook dit was weer een leuke avond, waarna iedereen naar het optreden lekker richting het bedje ging.

hqdefault PB080065

Woensdag 9-11-2016.

Nu ook naar een goedenacht rust gingen we weer aan de tafel voor een lekker ontbijt. Om 10.30 uur komt de fotograaf om een mooie groepsfoto te maken. Even nog wat spelletjes gedaan en daarna weer richting de lunch. ’s Middags hebben de gasten de tijd om aan hun plakboek te werken of lekker te gaan wandelen. Daarna gaan we aan tafel voor het diner ze hebben weer hun best gedaan voor een goed diner. Om 19.30 uur schenken we koffie en thee zoals elke avond en middag dan komt het orkest “de Dorstvlegels” met heerlijke muziek. We hebben gezongen en gedanst ook met de rolstoelen weer een geslaagde avond. Daarna lekker naar ons bedje toe na een geslaagde avond
Lekker naar ons bedje na een gezellige avond.

orkestwhite

Donderdag 10-11-2016

’s Ochtens gaan we weer naar het ontbijt toe, waarna daarna tijd wordt vrijgemaakt om aan het plakboek te werken of lekker te gaan wandelen. ‘S middags schenken we weer koffie of thee en dan gaan we kienen. Met leuke prijzen. Rond 17.30 uur wordt het diner opgediend. Avonds krijgen we een optreden van ‘Poco Loco’ met een kop koffie of een kop thee. Wat hebben we weer genoten van deze dag. Na het optreden gaan we weer naar bed toe.

pocologo

Vrijdag 11-11-2016

Foto: Om 9.00 uur het ontbijt. In de vorm van een lopend buffet dan kan men nemen wat men wil. Met de klok van 10.00 uur hebben we een heilige mis met pastoor de Groof, de kerkboekjes liggen op de stoelen. Met het kerkkoor van de kerk van het Loo zoals altijd. Na de mis drinken we een kop koffie/thee met een stuk gebak. Middags staat de verwenmiddag op het programma, een kapster uit Bergeijk komt en die neemt hulptroepen mee om de gasten lekker te kunnen verwennen. De gasten worden opgemaakt en kunnen fijn de nagels laten doen. We hebben dan een groots slotdiner met een drankje er bij om te proosten op de gezellige week. Iedereen krijgt een handdoek met het logo erop als aandenken voor thuis. In de avond komt het duo PEPE spelen. Alles wat we vragen, we swingen er op los. De polonaise door de zaal, we gaan vanavond ook wat later na bed toe! Om de week goed af te sluiten. Morgen is het helaas weer tijd om naar huis te gaan

orkestpepe orkestpepe

Zaterdag 12-11-2016

Na de laatste nacht doorgebracht te hebben in het hotel is het weer tijd om de koffers te pakken nog een kop koffie met wat lekkers erbij. En de week is dan toch echt ten einde. Daarna staan de taxi’s al klaar om de gasten op te halen.